♥ batman forever ♥
aina , susah ohh takde hang
Thursday, April 26, 2012 | 11:41 PM | 0 dazzle(s)
assalamualaikum :)

this post this is special for Aina Shazwani Bt Zainalabidin <3
aina , hang tak datang kann ? aku macam jadi macam gambar nie
i'm alone bhaii

aku pandang belakang nampak muka Aien , huhh . takde sape aku nak kaco . takde sape nak gaduh dengan aku . even Syahirah ada tapi Syahirah kan banyak diam dalam kelas , so aku pun diam lah macam orang bodoh ==' kalau hang ada , bile aku kaco mesti hang akan cakap : HANG NAK MAKAN KAKI AKU ? AKU PESEPAK KARANG . WEHH , FUTON . WEHH , JOM PEGI TANDAS LEPAS TU KITE JALAN-2 . WEHH , HANG TAHU TAK ? *start nak bergosip lettuw . ape lagi yang selalu cakap ekk ? takde sape nak layan lawak bodohg aku . kalau aku pandang belakang jee mesti hang tanye kenape ? tapi bile hang takde , aku pandang belakang , sape pun tak nak tanye aku . sedihh oh . HAHA^^

*tapi kan , ape yang aku cube nak sampai dari tadi adalah AKU SAYANG HANG :') jangan tinggalkan aku :/ nanti aku nangis HAHA . iloveyou Aina <3
tu laa Aina Cucur Ubi ehh silap Choko Bee . HAHA^^ 


OLD / NEW

   



Gratisan Musik