♥ batman forever ♥
1 months ♥
Monday, May 7, 2012 | 12:21 AM | 0 dazzle(s)
assalamualaikum :)

ding dong ding dong , tepat 12 a.m . tarikh : 07 may kan ? k , cukup sebulan  mohamad ameerul ashraf bin othaman sedar kah anda ? jeng jeng jeng , lupe lettuw --' HAHA^^ JAM  ♥ thanks sebab bagi .
selalu berada di tangan  ♥
--> dia yang bergelar Ameerul Ashraf :
*tak pernah marah aku  ♥
*tak suka dipaksa  ♥
*sabar layan kerenah aku  ♥
*takut bila aku tacing  ♥
*memahami  ♥
*sangat penyayang  ♥
*sangat comel  ♥
*sangat degil  ♥
*sangat handsem  ♥
*sangat caring  ♥
*sangat manja  ♥
*sangat gedik  ♥
*sangat baik  ♥
*sangat ceria  ♥
*sangat kelakar  ♥
*suka buat aku tersengeh sorang-2  ♥
*suka senyum  ♥
*suka gelak  ♥
*suka berahsia  ♥
AND :
*you are you and not other person  ♥
*awak adalah awak dan bukan orang lain  ♥
*hang adalah hang dan bukan orang lain ♥
*biyy adalah biyy dan bukan orang lain ♥

 ♥ Ameerul Ashraf  ♥

notes for you : thanks for be mine  ♥ i love you . btw , nak mintak maaf lah yee sebab selalu
kenakan awokk :p *tak mara kan ? jangan nak mengatal yee nanti dapat pesepak secawan
sepinggan sedulang sekawah<-- ayat Syahirah . HAHA^^ and please jangan hilangkan kepercayaan
saye dekat awak (':

#even aku banyak sakit hati tapi biarlah aku sorang jee tahu and aku rasa takperlu kot aku bagitahu orang lain :') sebab rasa sakit hati tu akan hilang sendiri . and maybe takkan dah or maybe datang balik tapi dalam tempoh masa yang lama . kalau tak datang dah pun bagus jugak kan ? please don't make me like your toy okay ?

sincerely from-> faten nur nadia binti faisal  ♥

OLD / NEW

   



Gratisan Musik