♥ batman forever ♥
exammmmmmmm =='
Wednesday, May 9, 2012 | 1:36 AM | 0 dazzle(s)
assalamualaikum :)




huhh , exam . taknak jawab T__T tak sanggop nak hadapi . HAHA *kelamm . cikgu , kalau cikgu tangguh kan exam bolehh ? saya tak ready lagi . HAHA . cehh , first time aku berazam yang ujian kali nie aku taknak online :) *boleh tak agak-agak ? aku nak fokus dekat exam jee :p *perghh , ayat aku . HAHA . aku taknak ada gagal ;) so i need to study hard . aku kena buat macam time pmr lee , study sampai 2 3 pagi . *cehh , PPT jee punn . lagi pun , aku tengok Aloyy beria study tapi sambil online . haihh , kesian dia macam aku kacau dia pulak kenn ? so kenape aku tak join sekali dia study . HAHA . alahh , dua minggu jee tak online . lepas exam tengok lah muka aku jee yang online . HAHA . ibu cakap : tak salah kite korban masa untuk benda yang baik *aku tahu ibu perli aku . HAHA

#ibu : dengan bangga nya dieya nak bagi netbook dengan Tab nie dekat ibu :) tolong simpan sampai dieya habis exam . sayang ibu . muah muah ♡
#ayah : please , jgn suruh dieya taip nama bebudak Pakatan macam hari tu . HAHA . penat --'
*sayang ibu dengan ayah ♡


WISH ME LUCK AND GOOD LUCK :)

OLD / NEW

   



Gratisan Musik