♥ batman forever ♥
suka nya aku bila difitnah sebegini rupa . thanks a lot :)
Tuesday, May 22, 2012 | 5:40 AM | 0 dazzle(s)
 
sukanya aku kena fitnah macam nie :') terima kasih :'D sayang kak Meera Rafhana ♥ ♥

THE REAL STORY :') GUA TAK TOKOK TAMBAH MACAM MEERA OKAY (!)
#aku couple dengan Aloy lepas kome break , and before kome break . aku tak penah IM dengan Alo...y . kiteorg pun tak kenal antara satu sama lain masa tu just main like like status jee . Aiman Hasri tu , aku kenal mcm tu sebab dia pena couple dengan kak Aimy and dia add aku dekat fb sebab aku rapat dengan Kak Aimy . dia penah dtg sekolah dgn Kak Aimy tgok budak kompang and aku dgn Aiman tu tak pernah tegur , tak pernah IM . just like status sebab suka suka . and Aiman tu sekarang dengan Una kot , ape hal aku yang dituduh rampas bf kau ? gila ke ?
~THE END~

#SUKA HATI KORANG NAK FIKIR YANG MANA SATU BETUL AND YANG MANA SATU SALAH :') AKU BUKAN NAK MINTAK SIMPATI TAPI TAKDE SAPE YANG SUKA DIFITNAH . AND AKU BERANI BUAT MACAM NIE SEBAB AKU TAHU TAK SALAH .
 
--> meera , ape nie ? bila masa aku rampas bf hang ? what the hell setan ? hang jangan pk hang senior hang hebat wehh . Allah s.w.t lagi hebat . hang ingat hang buat ayat kencang tu aku takut ? tolong lerrrr -.- dari aku takut dengan hang , baik aku takut dengan Makcik yang bersih kan sekolah kita lagi baguss sebab tu tanda aku hormat depe . better hang fikir pasal SPM dari hang cari masalah dan cri populariti murahan macam nie . hang tahu tak ramai tak suka perangai hang . kerja hang nak rosak kan hubungan orang jee wehh . hang reti penat ? tak reti taubat ? tak letih nak fitnah orang ? kadang kadang , aku kesian tengok hang . serius , kesian gila tak tahu sebab ape . tapi , hang dah fitnah aku macam nie , aku dah takde rase kesian dekat hang . aku tak cari masalah dengan hang wehh . tolong lahh fahammmmm -__________-  tapi , walaupape pun . aku nak cakap terima kasih dan taniah sebab dah fitnah aku ;) hanya Tuhan saja yang dapat membalas .

OLD

   



Gratisan Musik